od czego zacząć przygodę..

WIZJA

Wszystko zaczyna się od pragnienia. To, co chcesz
osiągnąć, musisz najpierw zobaczyć w swojej głowie.
Wyznacz cele treningowe i opisz mi je w wiadomości
(np. opanować niesamowite elementy typu planche, front lever itd. / zbudować wspaniałą sylwetkę – jaką dokładnie?), wypełniając jednocześnie prostą ankietą osobową. Ja zajmę się resztą i stworzę dla Ciebie profesjonalny
plan. Koszt jest zależny od jego złożoności, a więc Twojego indywidualnego przypadku. Ale zwykle oscyluje w granicach 80 – 130zł. Kliknij przycisk poniżej i działamy!

DZIAŁAJ

Plan treningowy idealnie dostosowany do Ciebie już jest jest gotowy! Co dalej? Teraz wystarczy zapoznać się z nim dokładnie i wytrwale trzymać rozbudowanej, ale bardzo czytelnej rozpiski. Znajdziesz tam również ogrom wskazówek, niezbędnej wiedzy oraz wytłumaczenia techniki ćwiczeń; ją możemy też na bieżąco korygować, ponieważ jednocześnie masz stały kontakt ze mną. Więc w razie pytań zawsze pomogę. Będę Cię dopingował, wspierał oraz motywował! Jednak tutaj najwięcej zależy od Ciebie i tego, jak mocno się zaangażujesz w treningi.

EFEKTY

Na tym etapie cała Twoja praca zwraca się w postaci zauważalnego progresu. Dobrze wiesz, jak to będzie wyglądało. W końcu miałeś już ten obraz w swojej głowie, a teraz się zmaterializował. Twoja jasna intencja wyznaczyła Ci kierunek i dlatego ostatecznie dotarłeś dokładnie tam, gdzie chciałeś. Stałeś się lepszą wersją samego siebie. Czy na tym się skończy owa przygoda? Nie sądzę, apetyt rośnie w miarę jedzenia. Dlatego czerp radość z każdego stawianego kroku ku osiągnięciu wyznaczonych celów. Monitoruj postępy, świętuj małe zwycięstwa, ale nigdy nie osiadaj na laurach. To droga rozwoju, przecież idziemy po dużo więcej! 😉

F.A.Q.

Na przygotowanie sensownego planu treningowego poświęcam dużo czasu, aby był jak najbardziej wydajny oraz optymalny pod Twoje cele i indywidualny przypadek. Czas oczekiwania może wynosić od dwóch dni do tygodnia.

Rozpiskę treningową robię pod Twój indywidualny przypadek, co oznacza, że niezależnie od tego, jakie masz warunki do ćwiczeń oraz dostępny sprzęt, poradzimy sobie w każdej sytuacji! Jeżeli trzeba, to cały trening zrobisz na kawałku podłogi i nawet to przyniesie progres. Choć wiadomo, im szersze pole manewru w wyborze ćwiczeń, tym większe możliwości w ułożeniu optymalnego planu, a więc szybsze efekty.

Na to składa się bardzo wiele czynników. Geny, zaangażowanie, rodzaj celu, staż treningowy. Na takie same efekty jedni czekają dłużej, a inni krócej. Ale już kilka tygodni konsekwentnego działania przyniesie Ci pierwsze zauważalne rezultaty. Załączam też przykład, jak zmieniła się moja sylwetka na początku przygody po zaledwie 3 miesiącach ćwiczeń siłowych.

Nie. Nie jestem z wykształcenia dietetykiem, a jest to pole, które ingeruje mocno w Twoje zdrowie. W planie treningowym, który dla Ciebie przygotuję, znajdziesz tylko podstawowe porady dotyczące odżywiania. Obliczę Twoje zapotrzebowanie kaloryczne potrzebne do osiągnięcia wyznaczonych celów i dam wskazówki jak się do niego zastosować. Jednak mogę przekazać Ci również kontakt do specjalistki w tej dziedzinie, z którą osobiście współpracuję.

Jeden cykl treningowy trwa 5 tygodni, po których może nastąpić modyfikacja planu. Czasami są to mocniejsze zmiany, a innym razem nieznaczne. Nie warto porzucać czegoś, co dobrze działa; plan należy rozwijać. Częstotliwość zmian zależy od wielu czynników np. poziomu zaawansowania, genów, efektów, zaangażowania w treningi itp. Wraz z dłuższym stażem mięśnie coraz szybciej przyzwyczajają się do schematu ćwiczeń, a wtedy te przestają na nie już tak dobrze oddziaływać.